Aquest tràmit ha d'utilitzar-se com a declaració que han d'efectuar els interessats per a tramitar la baixa o comunicar qualsevol variació en les dades que figuren en la matrícula dels padrons fiscals la gestió i el manteniment dels quals corresponga a l'Ajuntament de l'Eliana (matrícula del padró de la Taxa de Gestió de Residus Urbans (TGR), matrícula del padró de la Taxa per Entrada de Vehicles (TEV), etc.)
No resulta d'aplicació per als tributs de gestió compartida: IBI, IAE, IVTM.
En el cas de variacions:
En el cas de baixes:
Les declaracions de baixa o modificació en els padrons fiscals dels tributs de gestió compartida hauran de ser comunicades a l'òrgan gestor corresponent que s'indica en cada cas:
Els subjectes passius estan obligats a posar en coneixement de l'Administració, dins del termini de trenta dies hàbils següent a aquell en què es produïsquen, tota modificació sobrevinguda que puga originar l'alta, baixa o alteració en el padró o matrícula de contribuent segons estableix l'art. 41.3 de l'Ordenança General de Gestió, Recaptació i Inspecció dels Tributs Locals de l'Ajuntament de l'Eliana (OGGRI).
En el cas de tramitació presencial:
En el cas d'actuar per mitjà de representant:
OAC - OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA
DEPARTAMENT DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA